Translate

måndag 15 juni 2009

100 Dagar kvar tills vår lille prins kommer!!<3

Varit uppe 06 ida med ajja passa på o duscha och lite sånt innan grabben vakna, sen gick vi hem till Nina sen hejochiväg till Mvc och allt gick fint, hon va helt nöjd med min viktuppgång, vilket kändes så jävla skönt o höra från henne haha, hjärtat slog 135 härliga slag i minuten :) Typiskt pojkslag sa hon hehe... Känns konstigt att ida e de bara 100 dagar kvar tills man ska få se vår lille prins :) Sen e de fullt ös som 2-barnsmamma :) Vilken omställning men ack så underbar :)
Har bestämt nu att Siggeman får vänta lite med Dagis till december-januari typ, vill komma in i våra nya rutiner och låta Storebror lära känna lillebror, känner mig mer säker nu att jag kommer fixa de och Sigge med :) För vi e bäst hehe...
Nä nu ska jag se om min andra lille Prins vill vila med mig, e helt slut i kroppen efter denna dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha