Translate

torsdag 21 maj 2009

Svettrus

Sitter här denna morgon och slappar, lilleman lyssnar på Ayo och jag ska snart gå in i duschen och ta mig en välbehövlig dusch, så drygt eftersom min kropp har fått för sig att ha ett svettrus på morgonen nu, och då menar jag SVETTRUS, inte så fräsch precis med vad ska jag gör åt bara 126 dagar kvar på grav nu, sen e de över!! Gubben min e o jobbar extra så vi kan unna oss de där lilla Lyxet nästa månad..
De ska köpas en ny säng thank god, vi har bara typ 2 tjocka madrasser på golvet men de dröjer inte länge förrän jag inte kommer kunna ta mig upp från sängen med kulan på magen, johnie o maqan tycker de e skitkul dom har massa roligheter för sig och dom kan riktigt föreställa sig hur jag ligger där som en sköldpadda på rygg och inte kan ta mig någonstan hmm kuligt grabbar..
Jag skulle ju förlänga mitt älskade hår denna månad men trist nog måste de vänta till nästa månad, jag som så gääärna ville göra de NU men men... Nä, nu åker matstolen in på dass och Sigge får roa sig i den när jag duschar haha...
Tudeluu bitches ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha