Translate

onsdag 20 maj 2009

Har betydelse!!

Ohh vad dålig jag har varit på o blogga den senaste tiden men ja dagarna springer iväg...
Ida har tjejerna o jag varit på Kina och smaskat i oss en massa buffe *gottimums* sen va vi på Lindex och självklart så hitta jag en massa fina kläder som jag hade kunnat ha, men de får vänta med de tills nästa månad..
Satt och kolla igenom räkningarna igår och ja de blir en tuff månad till, men NÄSTA månad så kommer vi ha de gott igen, så jävla drygt när man har en massa HÖGA utgifter som gör att man kommer back varje månad...
Har ju haft typ 15000 en månad i utgifter pga flytten men de e vi ikapp nästa månad TACK O LOV, man mår ju skit pga pengar, sägs att pengar inte gör en lyckligare men DE GÖR DE, precis som att säga att storleken inte har betydelse, Bullshit hahaha.... Nä nu vill samon min sitta vid datan så de blev liiiite skrivet ida iallafall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha