Translate

torsdag 21 maj 2009

Mina egenskaper, bra eller dåligt?! Ja tyck vad du vill för detta e jag!!!

Fick redigera om denna lilla lista lite eftersom de blev lite tokigt ;)

Tittar mycke på människor och tänker ;) Ja alla e vi olika..

Gör mig lätt missförstådd

Hatar människor som hela tiden ska försöka vara bättre än alla andra

Ego?Ja men inte lika mycke längre, nu delas mitt ego med Sigge

E rädd om mina vänner OM dom e rädda om mig såklart, har slutat o bry mig om jag inte får respons tillbaka

Snackar skit? JA såklart jag e en riktigt skitsnackare MEN endast om de e förtjänat

Snäll? Ja, ibland..

Svartsjuk? Nä why?? Har ju allt jag vill ha och allt jag någonsin önskat mig så jag har ingen anledning till de, men visst ibland kan man önska att man hade liiite mer..

Bitch? Ja om de e befogat

Artig? Ja de kan man va fast man e en minibitch

Spottar jag på folk? Ja om dom spottar på mig!

Ytlig? Ja tyvär men jag ger ändå alla en chans att lära kännas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha