Translate

måndag 25 maj 2009

Min stackars gravida kropp!!!

Helt slut i min kropp ida, har fått en j*vla smärta i ryggen ikväll som förhoppningsvis e borta imorgon..
Ida har de varit full rulle, uppe tidigt, till ica o handla mat till kvällen sen mötte jag upp mina töser och vi gick o fika, sen in en sväng på Lindex, där jag shoppade liiiite till MIG fast jag skulle låta bli men de e svårt hahaha sån e jag!! Jag har FÄRGAT håret mörkbrunt I LIKE, tycker jag passar sååå mycke bättre som mörk än ljus, fixat mina naglar långa o fiiina, med BUBBELGUMSROSA nagellack på hahaha blev jävligt fräscht måste jag säga hehe... Så ida har jag unnat mig vad jag ska...
Lilleman fick en korg som vi har nu i storarummet som han kan ha alla sina toys i, riktigt snygg faktiskt!
De har varit full rulle på Sigge ida, han sprallar runt ÖVERALLT och han har kommit på att pysens vattenskål e JÄTTEKUL och plaska i så han har väldigt bråttom ut i köket hehe och han blir jättearg om jag hinner ta han innan han kommer dit hahaha, men de e så härligt o se hur han utvecklas dag för dag, han måste ju lära sig vad som e ajjabajja och inte så han får flänga runt hur mycke han vill...
Jag älskar min gubbe SUPER MYCKE men jag fattar inte varför han inte kan vika kläderna innan han slänger ner dom i tvättkorgen humm, nu e ju allt skitskrynkligt '*suck*
Lilleman e nattad o badad och jag ska snart också krypa ner i sängen så nu får ni ha de så fiiiiint mina bloggisar ;) '
P.s Bilder på håret kommer imorgon när jag orkat snygga till mig lite ;) hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha