Translate

söndag 24 maj 2009

Innan 30 kg+ och efter 30kg+





Före och efter!


Ja jag ställde mig på vågen ida och SUCK säger jag bara.. Jag har gått upp nu hela 6-7 kg och jag e bara i v.23 Men denna vecka får jag skylla mig själv eftersom de har konstigt nog varit en syndens vecka, ätit godis som en galning..
Inte lätt när först Sarah köper MÄNGDER med lösgodis och sen dessutom lämnar de här, så mitt öga kan frestas, SEN kommer Celina hit och vi har myskväll med film OCH godis ja sen lämnar hon de kvar, och vem har då jävligt svårt o låta bli och pilla i denna j*vla godis skål, JO jag såklart!!
Min förra graviditet gick jag ju upp hela 30 kg och jag vill verkligen INTE gå upp de igen så varje dag kämpar jag med att inte gå upp dessa kg, så bilderna e MIG innan jag blev gravid och sen när jag gått mina 9 månader och 30 kg senare men Sigge i magen.. Och jag vill inte se ut så igen! Dessa hamsterkinder va inget för mig men dom e på GO väg igen..... Så nu e de stenhård koll på vad jag stoppar i mig, för som sagt denna grav ska jag helst bara gå upp 12-13 kg så jag e halvvägs....

8 kommentarer:

  1. Jag gick upp 17 kg sammanlagt förra graviditeten som jag gick ner fruktansvärt snabbt igen.. Denna gången har jag REDAN gått upp drygt 10 kg.. suck.. var ska detta sluta :P haha
    17 kg va enligt min dåvarande bm väldigt lite i genomsnittet, så jag tycker du kan ha det som ett mål att inte gå över det :) hehe

    SvaraRadera
  2. Jag gick ner 20 kg tack o lov, och 6 månader senare blev jag gravid igen hehe, men ja jag ska ju ABSOLUT INTE gå upp mer än 20 hahah

    SvaraRadera
  3. Det tycker jag låter som ett vettigt mål. Jag menar, allt som är mindre än förra gången är ju bra? :)
    Hur gammal är Sigge?

    SvaraRadera
  4. Ja bara jag inte kommer över de jag vägde när jag fött Sigge så e jag nöjd men alltid ett plus o INTE gå upp så mycke :-) Sigge bli 11 månader den 26 :)snabba puckar här hehe

    SvaraRadera
  5. Åh guuuud! Jag är verkligen glad att jag väntade nästan 4 år med min 2:a, jag tror inte jag hade klarat 2 blöjbarn, trots på typ samma gång... Haha, men sen har jag inte mycket tålamod heller.. Ajo, för det mesta kanske.
    Jag beundrar de som kan och vill! :)

    SvaraRadera
  6. Ja de blev ju som de blev,trodde ju inte direkt att de skulle gå så fort.. visst har man tänkt många ggr på om man kommer klara de men de gör jag hehe, jag vet ju inget annat så de blir som de blir hehe...

    SvaraRadera
  7. Ja klart du klarar det. Man blir ju helt enkelt så illa tvungen :P hehehe

    SvaraRadera
  8. Ninni, jag tycker du e galet fin gravid! Ja såklart innan också.
    O jag vet att du kommer att klara två kids tätt galant! Jag trodde det skulle vara skit tufft me två blöjbarn, men det är det faktiskt inte! Tycker nästan det e "jobbigare" med ETT barn nu än då Liam o Nova va små..skumt va? :)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha