Translate

tisdag 26 maj 2009

Foto på miiiig


Vilken dag ida, jag har städat HELA förmiddagen känns de som, väntade trevligt besök så jag fick ju göra de fint så dom inte tror man e en rörpelle (fast de e jag litegrann *fniss*)
Men men hahaha, de va verkligen Superkul o träffa er, de va ju fan 6 år sen sist kom vi fram till, så de blev en massa snack om dåtid och framtid och mumsa i oss hallonpaj som jag bakat (nooot, färdigköpt)....
Ja här Har ni ett foto på mig i min nya frilla :)
E helt slut i kroppen, ska snart natta mitt lilla liv, sen blir de massa myspys i soffan....
För 1 År sen ida satt jag på förlossningen i lund, höggravid och stötta min vän när hon skulle föda :) Kan inte fatta att de Ida e 1 år sen Du lille Hamilton ploppa ut till världen :) Grattis på din stora Lilla dag...

2 kommentarer:

  1. Vad fin du blev! Jag passar mycket bättre i mörkt men jag är sååå sjukt trött på att färga utväxten stup i kvarten haha så nu för ett tag sen fick jag bli blond igen! Fast vem vet hur lång tid det dröjer innan jag är mörk igen :P

    SvaraRadera
  2. TACK för idag, va jätteskoj att träffa dig <3 sonnda

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha