Translate

måndag 11 maj 2009

Löpsedeln ida?!?! Gahh idioti

Äntligen ska man få tillbaka sitt låååånga hår men dock inte mitt egna, men löshår hehe, de ska sättas i mitt hår så jag kan få längden jag saknar något fruktansvärt, TACK SARAH, och självklart ska jag bli mörkhårig igen, har skitsvårt o bestämma färg på mitt hår men efter att ha tittat på bilder så tycker jag att jag passar bäst i mörkt, men man e naturligt blond annars men men... Like it Dark...

Ida titta jag på löpsedeln för kvällan eller var de nu stod, jag blir så jävla förbannad när jag läser om dessa typer som tror att vi skattebetalare gillar och betala deras jävla festeräkningar, och försvaret va: De va en engångsföretelse!!
WHAT ja tro fan de ditt pucko, betala räkningen själv din #%&/%¤#)()/&/%())....
Nä nu ska jag ut på balkongen och dricka lite JUICE och njuta av solens strålar innan lille grabben vaknar...

1 kommentar:

  1. Jag vill med ha löshår. Det är så sorgligt att det är så DYRT. ),:

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha