Translate

måndag 11 maj 2009

Vad får dig att inte vilja läsa vidare på bloggen?

Läste i ett forum vad som får dom att stänga ner ens blogg?!
jag citerar:
  • "Ljud och saker som blinkar och rör sig.. Då stänger jag ner på en gång, hur intressant bloggen än är"
  • "När folk lägger in bilder på "dagens outfit". Jag SPYR! Fy sjutton vilken onödig information, VEM BRYR SIG?"
  • "Omoget fjortisspråk får mig att stänga ner på direkten igen...."
  • "Jag drar om någon bara skriver skit om vad personen gjort idag utan någon som helst poäng men i synnerhet folk som saknar humor".
  • "Stavfel"
  • "Bimbobloggar"
  • "Jag vänder i dörren av Mirandanallar, animeringar, musik och stora, blaffiga bilder på barn (som gärna heter Kevin, Robin, Michelle eller Nova). Jag vänder också om jag inte gillar språket. Asså, Lixom, och Guuuuuuja är ord som får mig att vända."
  • "Allt med blont hår skinny jeans höga skor och och titel idag ahr jag shoppat det hära och hära"
  • "Privattagna matbilder på tex. kladdig potatismos och korv :S"
  • "- Musik som drar igång av sig själv- Inlägg skrivna på talspråk- Typiska dagboksinlägg á la: "Idag åt jag pizza, det var gott. Sedan shoppade jag"- Många felstavningar och/eller särskrivningar- Om bloggen kryllar av egobilder/dagens outfit-bilder- Plottrig/dålig design - Mycket reklam (annonser, banners o.s.v)- Fult formaterad text (t.ex. blandade typsnitt/storlekar överallt där inget hänger ihop utan allt är helt omatchat)"

Ja detta va bara de lilla som folk störde sig på när dom e inne o läser...

Man kan ju börja undra vad dom själv skriver om....

5 kommentarer:

  1. Haha. Jaa.. men det är ju olika personer som tycker allt det där. (: Själv orkar jag inte läsa bloggar som bara har en massa text, utan bilder. (: Min blogg är nog en typisk sån som många inte gillar, men gillar man små söta saker och massa annat trams så ska man kika in hos mig. q:

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också de e lite tråkigt om de inte finns bilder och lite roligheter, men de ska ju vara fiina och roliga bilder.. Jag e fortfarande i testing med att göra om bilder så jag vågar inte lägga upp några extravaganzabilder ÄN :)
    Ja smaken e olika som TUR e :)

    SvaraRadera
  3. Hahaha jag har ju typ hälften av det på listan! Men va fasen..sen så är det ju inte direkt för andra jag skriver..mer för min skull. ;)

    Du Ninni..hur gör man så man får sån där besöksmätare?
    Vill också ha ju..men förstår inte hur man ska göra.

    SvaraRadera
  4. Vilken tråd är det? Vill gärna titta närmre. :)

    SvaraRadera
  5. Här e tråden :) http://www.familjeliv.se/Forum-5-155/m43618956.html

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha