Translate

onsdag 6 maj 2009

Kryper

Mår inte alls bra ida, har blivit hejdundrans förkyld, både jag o lilleman har sovit skitkass inatt, vaknade av en liten bebisfot som kicka mig i huvet, ja då låg sigge o rulla rundor i sängen, inatt sov vi tillsammans eftersom han var så orolig inatt, vi har hostat o snörvlat ikapp, tycker inte detta e kul alls...
Ska snart knalla in i duschen och jag hoppas de känns bättre efter de, men nu vet jag knappt om jag vågar lämna Sigge man den stunden jag e inne o duschar eftersom lilleman har lärt sig KRYPA, de kom PANG helt plötsligt igår, bättre sent än aldrig, han tog sig dit han ville hahaha, innan har han rullat runt bara och lagt in backen, men nu gasar han på i full fart framåt, saken e den att vi har inte hunnit handla hem saker som till eluttaget osv...
Ja jag får ta med han in i duschen så får han titta på när man duschar hehe...
Nä nu kallar han på mamma så jag får pysa!!
Tudeluu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha