Translate

tisdag 5 maj 2009

Kiss o bajs!!!

Sitter här denna pissiga regnmorgon, vad fan jag ville ju ha sol ida, så jag o lilleman kunde gå ut men eftersom vi inte hunnit köpa regnskydd till vagnen så får vi snällt hålla oss inne *trist som fan* Inatt vakna jag av att älskling HOSTA och HOSTA hela tiden, så mycke så lilleman vakna *suck* kasta ut gubben min på soffan hehe näää han gick ut friviligt haha så fick jag försöka få plutt o nanna om :P..
De gick men han vakna snällt 06,30 ida, ajja ska inte klaga på de för de e ju en timme längre än vad de varit på senaste tiden...
Vi har blivit förkylda allihop här hemma nu, och för min del e de INTE bra, eftersom jag HATAR o vara förkyld, ja lilleman gillar nog inte de heller men varje gång jag nyser håller jag på o pissa på mig, alexander knuffar på blåsa eller så blir han rädd och kickar mig RÄTT PÅ blåsan *suck* hahaha Men i will survive hehe, får väl inhandla Tena eller ngt så jag slipper tänka på de de när jag e ute hehe nää for real hahaha!!!
Känner mig SLIIIITEN ida, men jag känner ändå att jag vill hitta på ngt men VAD, eftersom lilleman inte e på så bra humör så får man inte gjort så mycke här hemma...
Börjar bli tråkigt o sitta inne bara....
Ja jag tyckte väl de lukta bajs, bytat o klart iallafall och nu nannar han hihi...
Så nu sitter jag o äter rostad macka med ost o kaviar *mums*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha