Translate

torsdag 7 maj 2009

Nybakat mums

Usch vilken natt de har varit inatt, lilleman snurrar runt o hostar och snörvlar och har sig men de gör jag med men de blir inte mycke sovande här inte....
Men de känns bättre ida ändå och lilleman verkar betydligt piggare ida, änsålänge, han har blivit otroligt mammig dessa dagarna men de e ju så när dom e sjuka, bara en mammas närhet och kärlek går fiiint hehe, hade tänkt dra ut en sväng ida med kärran o sigge, få lite frisk luft, eller ja frisk luft vet jag inte om jag kan kalla de, öppnade balkongdörren för att vädra lite då kommer värsta BAJSDOFTEN in i lägenheten, de va ju inte precis den doften jag ville ha in i lägenheten, har tillräckligt med bajsdoft här av sigges bajsblöja...
Letar efter en BRA papperskorg till hans bajsblöjor men jag vet icke vilken, finns ju hur många som helst och den jag har e inte så bra...
Nä nu ska jag se om man kan komma in i duschen, svettas ju som tusan nu när jag e gravid suck...
Sen kommer sarah med nybakat hehe gotti gotti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha