Translate

måndag 4 maj 2009

Jag e HELT slut ida, lille grabben har varit sååå otroligt gnällig ida, jag har inte kunnat göra ngt utan att an skulle hänga med, han brukar roa sig lätt annars men ida räckte de att man satte ner han på golvet så blev han skitledsen, så han har hängt med överallt ida till och med in på toa, så snacka om att de va skönt när gubben min kom hem och jag kunde ta hunden på en liten promenix, och ANDAS..
Men jag gissar på att han har varit trött som tusan + tänderna som gör ont, så ida har jag gjort ngt som jag sa att mina barn inte ska få göra förrän dom fattar de själv och de ska endast vara på lördag, Sigge fick sin första piggelinglass, jag tänkte att de nog kylde ner munnen lite på han, och de gjorde de nog för han mumsa som tusan, plus lite grimaser men han tyckte nog de kändes skönt, hade liksom inget annat och ge han som var iskallt...
Sen somna han gott...

Ida e jag trötter fast jag tog en powernap på 2 timmar med grabben i em.. Annars har dagen varit lugn, skulle gett mig ut men vilket skitväder, så vi sket i de, ringde Diana för o se om hon hade lust men de hade hon tydligen inte för inget svar....
Men de kan vara skönt o bara vara o ta de easy ibland med... Nä nu ska jag äta mina sura satsumas *love* och gosa med min ÄLSKLING i soffan...
Ja förresten så va de nära att han fick känna lille Alexander sparka men såklart sluta han när han la handen på magen haha, gömmer sig lillemannen :-)
Tudeluu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha