Translate

söndag 3 maj 2009

Kalas....

Sigges vrålåk

Celina 20 år





Va på kalas igår och fira min systerdotter som fylla 20, lilla tösen har blivit stor så välkommen till vuxenlivet snäckan... Nu e de andra bullar som gäller, stå på egna ben och klippa navelsträngen från lilla mamma ;)



Ja jag kan knappt fatta att alla mina syskonbarn håller på o bli stora, skaffar flick/pojkvänner till höger o vänster festar dricker alkohol, ja dom börjar bli stora, känns konstigt, jag känner mig GAMMAL, känns ju inte som de va så längessen dom sprang runt i blöja och man fick byta den hjälpa dom med maten osv, ja dom kommer nog alltid vara små i mina ögon oavsett hur gammla dom blir hahaha så moster kommer alltid dalta med er, skämma bort er framför flickvänner o pojkvänner hehe näää de e inte mitt jobb de e resten av familjen som sköter de.....



Men de va kul igår :)








Vi va ute med Sigges kärra igår och svirra rundor He like!!!

3 kommentarer:

  1. Men shit..syskonbarn som fyller 20! Du e väl inte så gammal??

    Fan va kul me nya vagnen! Haha.

    SvaraRadera
  2. Ja min storasyster fick barn tidigt :) Jag va bara 7 när celina kom till världen, hon e den första i syskonbarngänget.. Så jag har hunnit få 10 syskonbarn :) hehe

    SvaraRadera
  3. Hahah känner likadant.. mina små "bäbisar" e inte små längre utan kvinnor idag.. Man känner verkligen hur tiden rullar framåt i 190 hehehe...

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha