Translate

tisdag 19 maj 2009

Massa..

Satt och tänkte på en sak som många föräldrar får som fråga, hur skulle du reagerat om ditt barn kom hem och sa att h*n var homusexuell??!!.... Tycker den frågan e idiotisk, för jag kan absolut inte se något annat svar än SO WHAT!!
Dum fråga e de.. Kan inte fatta varför folk ställer den frågan för mina barn älskar jag oavsett vad, kan inte heller fatta mig på dom som tar avstånd från sitt barn för att dom e homusexuella... Vad e de som e hemskt med de?! Inte ett smack...


Fick min älskade mobil häromdagen, så rosa och sååå snygg, en rosa samsung touchWiz! Kommer bara ta lite tid o lära känna den, har ju inga vanliga knappar som alla andra mobiler har utan de e bara en skärm som man får peka runt på hehe, men jag e helnöjd...
Jag ska ha en egen data hade vi tänkt, en laptop så JAG kan få sitta vid datan när JAG vill, utan att älskling puttar bort mig...
Hade tänkt plugga lite på den och lära mig lite olika saker som gör att jag får sitta lite längre så jag kan LÄRA mig, för dessa 5-10 minuter åt gången lär man sig inte ett dugg... Har ju funderat ett tag på att jag måste ju ta körkort så jag tänkte på att man kan ju plugga på de nu sen kan man börja köra sen när Alex E ute.... Har funderat på de länge men måste bara få tummen ur röven till o göra de.. Blev lite DianaInspirerad hahaha.....
Så nu ska de sparas pengar... Jobbigt värre, då vi inte e så sparande av oss men måste man så måste man...

1 kommentar:

  1. Hahaha.. Jasså gumman du känner oxå att det e dax att ta körkort, märks du läst min blogg.. kul!! Jaaaa, det e ju fan på tiden att man fixar det där kortet nu. Gamla tanter som vi är.. Puss puss Diana www.dollardiana.devote.se

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha