Translate

onsdag 27 maj 2009

Busunge




Sitter här utvilad *härligt* Ja de hade varit konstigt om jag inte hade varit de, gick o la mig redan 20,15 igår, jag va HELT slut, höll på o somna på soffan så de va ju lika bra o lägga sig och jag somna nog 1 minut senare..




Lilleman ligger o vilar nu, så skönt, ÄNTLIGEN har mitt barn kommit på att han kan somna utan mamma, innan kunde han bara somna själv på kvällen men inte på dagen MEN nu har han kommit på de även på dagen, så nu lägger jag bara han så ligger han o snuttar en stund sen nannar han, verkligen skönt hehe....


Har inte en susning vad man ska göra ida, men eftersom vädret inte e så trevligt blir de väl bara en massa mys här hemma :)




Bus i blick :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha