Translate

tisdag 21 april 2009

Pojk och Flick namn!!

Ja ida va jag uppe hos syrran och hälsa på, drack litte kaffe och babbla som bara vikan göra hehe...
Jag e nog knäpp men jag vill flytta igen *suck* jag vill verkligen ha en marklägenhet, helt sjukt jag vet med tanke på att vi precis flyttat, men så mycke mysigare de hade varit för barnen o ha kompisar o leka med på ett helt annat sätt än mitt inne i city...
Ja de blir väl när vi har råd o köpa ngt eget som vi flyttar nästa gång, jobbigt att inte känna ro där man bor liksom....
Ja nu har vi kommit på namn till den lill* bebisen om de blir en Pojke så blir de en liten Alexander och om de blir en tös blir de en liten Smilla, har inte kommit på några mellannamn i pojk, men flick har vi, de blir Smilla Jolie, och gudmor och gudfar e också bestämt ska bara fråga först så dom vill hahaha....
Nä nu e de dax för lillemans kvällsrutiner, hör hur han gnäller så de e väl dax o nanna vilken sekund som helst....
Tudeluu!!

5 kommentarer:

  1. bestäm inte för mkt för snabbt.....

    SvaraRadera
  2. Hihi Smilla ligger på vår lista över tjejnamn med om vi får en syster till Julia någon gång:) Jättefint!

    SvaraRadera
  3. Ja jag har alltid tyckt om de namnet tycker de e så sött :)
    Varför ska vi inte bestäma för snabbt?
    Kommer ju inte fråga förrän bebis e ute...

    SvaraRadera
  4. jag vill inte vara negativ men man ska kasnke vänta lite så man är längre in i graviditeten. säger det med löv!!

    SvaraRadera
  5. Jo de förstår ju jag med men skulle något hända bebisliten så kommer h*n ändå ha ett namn och gudföräldrar kommer vi ju inte fråga förrän bebis e ute :) Jag vet att man ska vara försiktig men namn tycker inte e ngt man behöver vänta med..... De kan ju faktiskt hända ens bebis vadsom helst närsom helst<3

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha