Translate

tisdag 21 april 2009

Äntligen!!

Jahapp Lilleman ligger och vilar och jag sitter och funderar på vad dagen har o erbjuda, funderar lite på om man skulle dra upp till syran men jag vet inte än...
Ida vinkade Sigge OCH sa Hejdå till pappa innan han gick till jobbet, såå gulligt, de blev liksom ejda och en vinkning, innan har han vinkat när man redan har gått så han börja kanske förstå nu vilken tidpunkt han ska vinka... Och han börjar bli vild nu, jag har inte sett med egna ögon men han far o flänger i storarummet nu helt plötsligt ligger han o krallar i ena änden av storarummet sen någon minut senare har han lyckats ta sig till andra, jag vet att han kan krypa bakåt men nu börjar jag undra om han håller hemligt att han kan krypa framåt hahaha lillemannen min :)
Ja på måndag ska han på 10- månaderskontroll ska bli kuuuul o se vad han väger och hur lång han e, han har ju växt som en raket...
Och sen på tisdag ska vi ÄNTLIGEN få se vårt lilla mirakel i magen, jag HOPPAS HOPPAS att vi kan se om de e en kille eller tjej, jag e nästan helt 100 på att de e en liten kille därinne men man vet ju aldrig, spännande ska de bli... Halvägs i min graviditet e man nu, kan inte fatta hur tiden har sprungit iväg, känns som de va förra veckan jag fick ett + på stickan... Och jag får fjärilar i magen när jag tänker på att jag ska få uppleva de häftigaste en gång till, och jag håller tummarna att denna förlossning kommer gå lika fint som sigges gjorde, för den va helt underbar....

2 kommentarer:

  1. sv: haha jaaa visst är de fina. De hade gärna fått pryda mina fötter ;D
    Vad fin din blogg är gumman! :)

    SvaraRadera
  2. Ååå så spännande att få se lill pyret! E liiite avundsjuk att ni ska få uppleva det bästa i livet snart igen! ;)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha