Translate

onsdag 22 april 2009

Grisar kaniner och hästar= Livrädd Sigge

Ida har en liten kul sak hänt här hemma, sigge har en gåstol som han älskar och fräsa rundor i, men han springer bara runt i storarummet då vi har en ganska hög tröskel som han inte har kunnat ta sig uppför, den e typ 5-10 cm hög, så ida gick jag in i duschen medans han sprang runt i storarummet, men helt plötsligt hör jag ngt i badrummet, så jag tar bort duschdraperiet och vem står där JO sigge, han har lyckats ta sig upp över den hahaha, han såg helt överlycklig ut o bara skratta och jag me :)..
Sen knalla vi hem en stund till Nina och Wille, sen fick jag ett litet mess från Diana om att hon o Hamilton skulle till 4h och titta på djur, så hon undra om vi ville hänga på, så de gjorde vi..
Vi hade mycke o babbla om då de va typ 3 månader sen vi träffades sist...
Sigge blev LIVRÄDD för grisarna och kaninerna, helt hysterisk men när man sa till han o titta, då börja han tuffa till sig lite hahaha, sen däcka han på vägen hem, helt slut de lilla livet..
Igår kväll kände jag för första gången en liten liten buff på magen, inte inne i utan utanpå, känns så kul att man äntligen snart kan känna alla rörelser som sker därinne även om de kan vara vid dom mest konstiga tidpunkter...
Ida blev de bestämt jag med min lilla familj ska bo en vecka i min syrras lägenhet, en mysig lya med fiiiiin uteplats, ska bli så skönt o kunna låta Sigge springa ute o inne och jag kan SOLA min VITA kropp utan att någon ser, här hemma måste jag varna hela centrum om att sätta på sig solbrillor innan jag kan sola på balkongen... Kommer väl bli vår lilla minisemester, grilla, sola och mysa heeeela veckan :)
Tudeluu!!

1 kommentar:

  1. hey girl.. glöm inte att skicka ditt nummer på face eller nåt så jag får tag på dig på lördag =9 kram sonnda

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha