Translate

lördag 25 april 2009

Inreda pojkrum?!

Ja då sitter jag här, pigg o vaken haha killarna i mitt liv ligger o nannar sött som bara den, men jag vakna av en man som SNARKA som tusan ja sen var de ju inte lönt för mig o nanna om..
Skulle inte förvåna mig om Sigge sover länge ida bara för att jag e vaken tidigt..
Men jag tycker de e ganska skönt o sitta här själv och ha lite egentid :)
Ska städa lite o sånt skit ida hehe, ligger leksaker ÖVERALLT...
Tittar lite på blocket med och ska se om jag hittar en fin säng till Sigge, jag köper en växasäng till han sen får bebisen hans säng istället :) Jag har kommit på hur jag vill ha de i Sigges rum nu, har tänkt mig typ ljusgrönt, jag har blivit helt kär i grönt, tycker den färgen e helskön, ska sätta igång o bli lite flitigare med o spara pengar så vi kan köpa fina möbler till han, vill ju att min lille kille ska ha ett fint rum, vissa e så duktiga på att inreda men jag har NOLL fantasi, önskar lite nästan att Sanna och Jenna hade kommit hit o hjälpt mig hahaha...
Nä nu ska jag titta rundor lite :)
Haij haij i solen

4 kommentarer:

  1. Hahaha gullig du e! ;) Men jag tror nog att du e miiiinst lika duktig!
    Va kul att du också blivit kär i grönt...samma här! O Sambon e sååå less på mig..Fattar faktiskt inte själv hur det komemr sig..haha. Leia ska ha en grön fondvägg btw. =)

    SvaraRadera
  2. Hehe :) Ja jag tycker de e jättefint, men de e inte en färg jag tänkt så på innan men nu gillar jag den skarpt, men jag ska göra ett gott försök med Sigges rum hahaha... Gubben här hemma pallar inte hller lyssna på mitt inredningssnack hahaha

    SvaraRadera
  3. Nä jagheller inte gilat den färgen speciellt inna...det bara kom helt plötsligt..så sambon har ledsnat rejält på mig o mina färger nu, haha! Sigges rum kommer att bli knaonfint tror ja! Visa bilder sen! Usch va full ja e nu... Hihi. ;)

    SvaraRadera
  4. Ja de hoppas jag de blir :) Hehe du e rolig du :) Hoppas du har roligt, längtar tills jag med kan bli lite småfuller hahahaha

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha