Translate

lördag 25 april 2009

Rekommenderar VERKLIGEN alkoholfri öl till gravida, ja till dom som älskar öl lika mycke som jag då!!

Saknar den dryck jag älskar mest, men tyvär så blir de inte mycke eller nä rättare sagt ingenting med de när man e gravid, ja jag snackar om ÖL....
Jag älskar öl, en kall go öl på balkongen i sommarvärmen, och förra sommaren längta jag till denna sommaren då jag skulle göra precis de men jag blev ju på smällen igen så de blev inget öldrickande för mig denna sommaren heller, TRODDE jag, fick ett tips om alkoholfri öl, så den inhandlades ida och jisses de var så jävla gott...
Så nu har vi ätit grillade revben och grillspett med nypotatis rucolasallad, SUPERGOTT och jag har druckit en alkofri öl till maten mmmm säger jag bara...

1 kommentar:

  1. Haelleluja för alkeholfri öl!!! Haha! Shit va jag känner igen mig i det du skriver..heeelt galet!! Men tro mig...du kommer att få det heeelt underbart med två små gosingar...saknar verkligen den tiden på nå skumt sätt..jag o de liksom...o så tvillingvagnen =)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha