Translate

fredag 24 april 2009

Vilken UNDERBAR dag!!!

Vilken UNDERBAR dag de har varit... Jag o min pingla har fräst rundor i stan ida :-) De börja med lite kinabuffe till Lunch sen tog vi våra kärror med bebisinehåll i och drog rundor haha, först till Lindex och shoppa loss lite, blev bla 2 COOLA kepsar till Sigge, bh till mig.. Sen drog vi till lilla jysk för o se om dom hade ngt roligt, hittade skitsnygga krukor men jag köpte inte dom, vet ju inte var jag skulle ha dom men söta va dom..
Ja så va vi en runda inne på Hemtex med, nyöppnat nu i dagarna, gahh jag hade kunnat shoppa mig fattig därinne.....
Sen blev de lite blöjshopping mat osv..
Ska ju ha fint besök imorgon så tänkte bjuda på lite frulle och kaffe, ska bli superkul o träffa dig snäckan, var ju EVIGHETER sen sist vi va ju bara barn sist hahah nä men nästan :) ... Sen kom min UNDERBARA älskling hem med en FIN FIIIN ros till mig sen bjöd han ut mig på resturang, blev ju Harleys verkligen myspys älskling, kärlek e de<3
Sen efter en dag med en massa som hänt däckade Sigge som en liten bebis utan problem och nussar på sin lilla snutte
Ja de va denna dagen :)
Tudeluu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha