Translate

lördag 1 september 2012

Lillan hela 4 veckor idag

Ohh det var längessen jag skrev :) men sitter i bilen påväg till landet skivarp och lillan sover.. Tiden och dagarna går så fort så jag hinner inte med så mycket annat än mina barn :) allt funkar bra, lillan e en bestämd liten dam, nyfiken och ska vara med överallt och ha koll på läget... Dagarna funkar jättebra, hon sover mest hela dagen, vaknar framåt eftermiddagen och håller sig vaken fram till 18 tiden ca, somnar och vaknar igen vid 21, sen kör hon igång och håller igång en eller två timmar.. Dock har detta minskat dom senaste dagarna och hon kan sutta mer på tutten nu och hon har kommit på att tutte tröstar, ja mamma också såklart :) damen använder inte napp, köpte två olika som bi blev rekomenderade och ja det funka ett par dagar men inte nu mer, i bilen får hon suga på mitt lillfinger som funkar alldeles utmärkt hahaha.. Jag måste säga att denna gången svävar jag faktiskt på dom omtalande rosa molnen :) jag känner mig mycket tryggare i mig själv och lugn, vilket känns skitbra.. Med Sigge var man lite osäker i sin nya roll som mamma men man lärde sig ganska snabbt, med xander var allt så stressigt i början och det tog ett halvår innan man kom helt in i det ch kände sig trygg i rollen som tvåbarnsmamma... Denna gången så känns allt som de ska göra, vet inte hur jag ska beskriva det... Sen vet jag inte om det spelar in i att detta kommer vara vår sista lilla bebis... Och man känner verkligen att man måste njuta av varje sekund av dagen <3 och bröderna bus älskar sin lillasyster och är så stolta över henne :) nä nu vakna loppan :) puss oheeej

1 kommentar:

  1. Fin liten flicka ni fått :)
    Grattis !

    Fina pojkar med såklart :)

    kram

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha