Translate

lördag 11 augusti 2012

1 vecka har gått

Heeej... Ja jag hinner knappt skriva mer, allt har blivit helt ointressant nu, Facebook, bloggen och alla fb spel man höll på med innan i all tristess... Men nu när lilla loppan e ute så går dagarna i ett :) skönt på ett sätt men det känns lite konstigt på ett annat, tiden går så satans fort och jag verkligen försöker njuta av varje sekund, denna tiden känns verkligen speciell eftersom jag vet att lilla loppan kommer vara den sista familjemedlemen vi tillverkar och jag suger in allt, vill inte att tiden ska gå så fort.. Hon börjar komma mer och mer in i normala rutiner, men har fortfarande någon oros tidpunkt ett par ggr på dygnet, det har varit ett par timmar nattetid innan men inatt vakna hon och ville bara äta sen somna hon om igen :) så jag hoppas det går på rätt håll nu :) På måndag ska maqan börja jobba igen och ja det känns helt ärligt nervöst eftersom pojkarna är helvilda här hemma, men jag hoppas på att dom är lugnare när pappa inte e hemma, det brukar vara så... Annars börjar dom på dagis på onsdag wweeiii till min glädje om man får säga så, dom behöver verkligen komma ifrån varandra för dom bråkar och slåss hela tiden och har gjort det nästan hela sitt sommarlov... Idag blir lilla stumpan 1 vecka :)

Magen en vecka senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha