Translate

söndag 1 juli 2012

Har ni haft fest eller :)

Herregud vilken dag det var igår...
Vi hade kalas för mig och Sigge, nästan hela släkten och närmsta vänner kom hit för o fira oss... Sigge var supernöjd med allt och även jag, gud vilka presenter jag fick :-) Bara en massa saker så jag kan rå om mig själv, och det ska bli HELT underbart...
Jag har aldrig varit på något sådant så jag ser så fram emot det <3 Ansiktsbehandling, fotvård, hot stone massage, en massa ansiktsmasker, ansiktsrengöringar, sminkbortagningssaker, och pengar till att tatuera mig, pengar, en lite assistent av min älskling som jag ha god nytta av när jag bakar, en skiva som man lägger på grillen med en pizza på, så får man stenugnsbakad pizza, foto på mig och min kära vän Diana..
Sen fick jag ett fotoalbum av min kära farmor, ett album på mig när jag var liten, den tiden hemma hos dom, farmor och farfar <3 Så där börja jag gråta, där fanns bilder på mig och min käre farfar <3 Även om du inte är här mer farfar så vet jag att du finns hos oss iallafall <3
Ja fy attans vad glad jag blev för allt <3 Och Sigge med för alla sina leksaker..
Så TACK ALLA som gjorde vår dag helt underbar, ska lägga upp lite bilder sen så ni ser vad jag ska lyxa mig med ;)

Jag hade ju bakat på beställning från Sigge hahaha cookiemonster och elmo cupcakes :-) Dom gick hem hos alla hahaha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha