Translate

söndag 22 juli 2012

Deppdeppdepp gravid vecka 40

Nu är jag less på detta..
Dessa dagarna som varit har varit riktiga deppdagar...
Nu vill jag bara att vår lilla loppa ska komma UT, jag längtar efter förlossningen, längtar efter att få uppleva det häftigaste jag gjort, och jag längtar efter att få se vårt lilla hjärta för första gången, den känslan av kärlek som bara väller över en är helt underbar...
Sen längtar jag efter att känna mig smidigare igen, vill kunna resa mig upp från sängen utan att det känns som hela magsäcken ska komma upp, längtar efter att kunna gå i normal takt till toaletten utan att känna som att jag håller på att pinka ner mig..
Längtar efter en massa och att inte veta när all denna längtan kommer stillas tar kål på mig....
Jag har dagliga sammandragningar, mensvärk i stort sett hela tiden ja även kallat förvärkar, dock milda men ack så dryga... När jag får sammandragningarna så har jag dom regelbundet i flera flera timmar..
Mensvärken kommer och går :( Men inget tecken på att det ska göra mer ont, ett tecken JAG VILL HA nu.... Så känslan jag hade i veckan om att nu ska jag njuta av dom sista dagarna är bortblåsta, jag njuter inte ett skit mer... TUNGT...
Nu är man i vecka 40 (39+3) och imorgon ska jag till min barnmorska som haft semester och böla av mig lite ;) hahaha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha