Translate

måndag 18 juni 2012

Någon skär upp mig inifrån

Ja det var ett tag sen man skrev här-....
Allt är bra förrutom att dom sömnlösa nätterna har kommit, hade skitsvårt att somna igår, låg där pigg och vaken bläää..
Fick igårkväll skitont i vänster sida under kulan, kändes som ligamentet, precis som om någon skar upp mig inifrån :/ följt av sammandragningar och mensvärk som kom med ca 2-3 minuters mellanrum... Det har varit lugnt med det några veckor, med mensvärken.. Men nu har det kommit tillbaka, somna med det och nu vakna jag av det KLOCKAN 04... Kunde inte somna om, känner mig helt rastlös... Sitter här och glor runt på fb och familjeliv hahaha alla andra sover... Mensvärken håller i sig och sd kommer och går....
Men det är bara o bita ihop för allt är ju normalt när man är gravid hahaha *ironi*
La in in en bild igår på magen som jag upplever har gått ner lite till, så snaaart trillar hon ut hahaha, minst 4 veckor till men det kan även vara 8 veckor :-) 
Har inte fått någon tid till ultraljudet än, för er längre upp i landet så har vi ett TUL runt vecka 32-33 här i skåne, men det är så hög belastning i lund nu så det drar ut på tiden, men det kommer väl snart hoppas jag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha