Translate

torsdag 12 april 2012

Ätstörning ala JOBBIGT

Ja då går man in i en ny vecka i sin graviditet nu då :) Det går framåt men jag måste säga att jag tycker faktiskt tiden går långsamt.. Dock har jag ingen brådska med att hon kommer, en massa som ska förberedas för vår lilla prinsessa, inte bara med saker utan även psykiskt..
Det känns ganska nervöst ska jag säga er, vi ska liksom helt plötsligt en dag ha 3 små barn.. TRE... Hur kommer det bli hahha...
Man är så nyfiken på denna lilla tös så man vill ju ha ut henne nu men som sagt, ingen brådska....
Denna graviditet har inte varit så mycket annorlunda än med pojkarna.. Jag har visserligen blivit sjukskriven pga min foglossning som suger... Men om man bortser från den så är dom lika... Magen ser annorlunda ut, den är mycket högre än vad den var med pojkarna.. Men annars är det bara det... Viktuppgången är även den DESAMMA... Ja nu har jag gått upp hemska 15 kg och jag är gravid i vecka 26... Känns helt absurt att man ska gå upp så mycket på så kort tid..
Men det är precis som om någon har tagit över min kropp, jag måste tugga på ngt hela tiden och allt jag ser vill jag bara stoppa in i nyllet.. Och då är det inte det vanliga utan det ska vara bakelser, choklad, GODIS.... En massa sånt skit.. Så det är inte konstigt att jag har gått upp.. Men det som är jobbigt är att det är liksom inte jag.. Annars har jag självbehärskning till att inte äta sånt skit men nu känns det som ett tvång...
Igår var jag inne på ett bageri och skulle handla frallor, men oohh alla goda bakelser där låg, dom skrek på mig, ÄT MIIIIG, KÖP MIG, NINNI DU VILL HA MIG... Men ja, jag köpte mina frallor och gick ut, jag TVINGA mig att gå ut... Ajja sen när tösen är ute så jävlar i det ska jag börja träna igen hahaha, känns jobbigt att man inte kan träna nu, sätter jag på musik så känner jag i kroppen och i sinnet hur det rycker, jag vill dansa, skaka loss, svettas, men nä det går inte, nu behöver jag visserligen inte göra ngt för att svettas, sitter här och svettas av att bara skriva hahahaa, men det spritter i kroppen...

Igår var jag hemma hos min vän Diana.. Vi har inte träffats på så länge så det var på tiden, fick även lite bebismys med hennes lille pojk, den lille pojken har blivit hela 4 månader, lilla hjärtat, och din lilla goding <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha