Translate

fredag 16 mars 2012

Tung och sorglig dag

Det känns tungt idag.. Idag ska min älskade farfar begravas... Ända sen han gick bort så har det känts tungt över bröstet men man har ändå bearbetat sorgen lite, men idag kommer allt rivas upp igen.. Jag vet om att mina tårar kommer falla som ett vattenfall, känner det redan nu.. Det blir liksom defenetivt att man aldrig mer kommer se han, man kommer aldrig mer få prata med han, skämta med han osv.. Han är borta och kommer aldrig igen... En dag som denna är dagar man fasar för.. Man vet att man kommer förlora nära och kära, det tillhör ju livets resa, ett avslut. Men det gör ont när man förlorar någon man älskar.
Men min lilla tös i magen kommer alltid påminna mig om farfar, han visste att det var en flicka denna gången och på så sätt kommer han ALLTID vara med mig <3



Älskar dig farfar <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha