Translate

söndag 18 mars 2012

Känslosam vecka

Hej hopp... Söndag idag ja, och jag har varit ledig från jobb sen i onsdags tror jag, nästa gång på jobb blir på onsdag :) :... det har varit en känslosam ledighet, först begravning där tårar flöda från mig och andra, kunde inte ens säga adjö vid kistan för jag vet att jag hade brutit ihop... Men jag vet att du vakar över oss och jag vet att du hörde mig ändå farfar <3. Sen i lördags så fyllde min mor 60 bast den lilla tantan :) vi hade fixat en surprisefest för henne och jag trodde hon skulle tuppa av så glad hon blev :) en massa släkt, familj och vänner kom :) tack till er alla :) ungarna hade skitkul och vi var helnöjda med alla trevliga människor :) dock har graviditetskrämpor börjat ge sig till känna ordentligt och mina fogar svider satan, nu är det svårt att komma upp från golvet, böja sig fram osv.. Plus att sammandragningar kommer nästan varje gång jag reser mig osv... Men det är ju såhär det ska vara :) sparkar känner jag tydligt men dock så vaggar hon fortfarande rätt mycket i magen än så jag känner inte så mycket när jag är i rörelse men så fort jag vilar så går lillan igång i magen, man ser hur magen går i vågor :) är nu i vecka 21+3 nä nu ska jag ner till familjen o ha söndagsmys.. Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha