Translate

onsdag 21 mars 2012

Ont

Ja då har man fått gå hem ifrån jobbet idag för jag har sjuhelvetes ont i mina fogar... Jag har haft det värre nu sen en vecka men idag tog det stryck som fasiken i dom.. Jag kan ju knappt lyfta ngt förrän det stramar, svider och hugger i höfterna och det känns som mitt blygdben ska dela sig... Jag vill inte ha det så här alla veckor som är kvar av graviditeten, känns så tungt att man kanske ska behöva bli sjukskriven, jag menar hur lång är inte tiden då?!!!Väntan på det underbaraste är redan innan en lång 9 månaders väntan, ska man nu behöva gå hemma och vänta också?
Igår så fick jag mina första förvärkar, de höll i sig som kraftig mensvärk lääääänge, kändes inte alls bra, så idag ringde jag bm som ville jag skulle komma och lämna urinodling så man kan utesluta urinvägsinfektion... Så nu får vi se vad denna graviditet har mer och erbjuda, jag vet att det finaste kommer i slutet iallafall <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha