Translate

torsdag 22 mars 2012

Ja då har jag varit en snabbis hos barnmorskan idag och lämnat urinodling, häromdagen så fick jag förvärkar och  sammandragningar, jag blev lite orolig att jag fått de redan så jag ringde, hon trodde inte det var ngt men hon ville kolla för säkerthetsskull så det inte är en urinvägsinfektion jag har, det kan yttra sig så på gravida....
Så idag passa jag på att säga till om min foglossning som blivit värre, jag har varit ledig en veckas tid från jobbet men det har kommit ändå, så igår när jag var på jobb så efter ett par timmar hade jag skitont i fogarna, blygdbenet och i ja hela höften...
Så jag gick (tog bussen)hem då jag inte var så stor nytta.. Kunde ju knappt gå.. Det känns som hela höften stelnar när man går, så man vaggar fram med små steg, jag ser ut som en pingvin med akut skitbehov hahahaha....
Har svårt att böja mig framåt och lyft gör det tusen gånger värre... På tisdag ska jag få träffa en läkare och se vad dom säger.... Har även kontaktat sjukgymnasten igen för mer hjälp....
 jag önskar verkligen ingen att ha så ont så man känner sig såhär... Jag kan knappt lyfta mina barn längre, sätta sig på golvet är ett projekt i sig, eller att komma upp igen.. Ajja nu hoppas jag att det inte blir värre iallafall men jag anar att det kommer bli det... Jag som bara ville njuta av denna graviditet.. Såg en tjej hos barnmorskan som var runt vecka 30 och hon såg så lätt ut, hon gick som ingenting, och där satt jag som en strandsatt pingvin ala flodhäst... Avis...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha