Translate

fredag 13 januari 2012

Fredag

Ja då sitter man hör i soffan, tittar på tv, kassa program så jag kan med gott samvete gå och lägga mig snart hahahah.... Jag har helgen framför mig på onkologen, ska bli spännande o se vad som kommer :) efter praktiken imorrn ska vi till syrran o fira hennes 40-årsdag och hennes sons 21:sta födelsedag :).... Jag sitter hör annars och tänker på det lilla pyret man har i magen, känns helt otroligt att jag har en bebis därinne, ett litet fint mirakel... Nu när man läser
Om hur långt utvecklingen är på pyret så är h*n ju ca 6 cm lång, de e ju stort (fast litet) men tänk redan 6 cm :) tiden går fort fast det känns som en evighet... Tänk jag ska bli 3-barnsmamma :) TRE barn <3 jag är lycklig... Pojkarna tycker det är jättekul att prata med bebis,dom tror min navel är kontakten till bebis hahah, xander pussar magen hela tiden och är glad för att berätta om bebis i magen och Sigge likaså.... Sigge säger till mig att gapa så han kan se bebisen haha... Mina älskade bebisar.... Idag gjorde jag tester för att se om det kommer stämma med könet, testerna visar flicka, sigge säger flicka men vi får se.... De kvittar vilket kön det är, bara pyret mår bra, helt och friskt, men det är kul o gissa :)
Under onkologen, kulverten en ända STOR labyrint :)
Mina datanördar...

1 kommentar:

  1. Jaa du, de där kulverterna, minns när jag åkte rullstol från förlossningen till patienthotellet genom kulverterna, och det kändes väldigt långt, då det ju inte alls ser så långt ut om man går "ute-vägen."

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha