Translate

lördag 2 april 2011

Sigge är hos bästaste Celina

Ja men hallå ;) Jag hoppas ni fatta mitt (o)roliga aprilskämt igår hahahaha, givetvis så skulle jag inte låta Sigge gå till dagis själv :) Och jag har inte köpt en loftsäng till pojkarna och jag och maqan har inte gjort slut hahahaha fast ja där va ju några som näääästan gick på de ;)

Igår så umgicks jag med min systerdotter Celina och Diana, hade en väldans mysig kväll med töserna <3
Idag så upp och tvätta direkt eftersom jag missa tvätttiden igår när syrran drog med mig till Ikea, de kan man ju liksom inte tacka nej till hahahaha, så tvätten blev av idag istället, sen kom celina hit och baka lite cupcakes som hon och Sigge skulle ha med sig till celina ikväll när dom ska iväg o grilla med Celinas kompisar... Sigge älskar verkligen Celina och han har verkligen skitkul med henne... Så när jag följde med upp och lämna Sigge, satte han i soffan och sa hejdå så vinka han så glatt och sa hejdå.. Han kommer ha en skoj Lördagsmysig kväll med sin kusin <3 Glad jag har Celina som tar Sigge helt bara för att hon vill, inga förplikelser eller ngt, och givetvis vet jag att hon inte kommer trycka ner de i halsen om några år att hon tar Sigge ibland, hon gör ju de för att hon tycker om o ha sin lille kusin där <3 Du e bäst celina Åberg <3

Nu lagar vi mat och de ska jävelens bli gott ska jag säg er,

så tjingeliiiiiing

P.S vilket jävla underbart väder idag, VARMT och GOTT och all dålig energi  har försvunnit med kylan....

1 kommentar:

  1. Han förgyllar min dag! Den killen har ni lycktas med och blir bara så himla glad över att få ha honom här.. Vi myser en massa hela tiden! Passa ni på att skämma bort varandra nu! DET KRÄVER JAG!!! <3 love you! CELINA

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha