Translate

söndag 3 april 2011

FittFläkt!!!!!!!!! Och skeda med Ikea

                                                   Idag har jag sett ngt underligt
Jag menar VEM vill gå runt o lukta fittFläkt? hahahahaha Ja rexona i samarbete med HelloKitty har gjort en doft som tydligen ska lukta fittFläkt....Ja de kanske är dom som e ute en lördagsnatt och vill göra de enkelt för sig, för jag tror säkert där e dom som tänder på den doften HAHAHAHAAH

Sen va vi på Ikea idag en snabbis och när vi skulle ge Alex lite o äta så tar vi en sked till han och KOLLA hur den ser ut då!!! Det ÄR helt ok om man har snuskig fantasi men jag tycker Ikea går lite långt med denna skeden, gaffel och kniv hade bara en kula men skeden har 2 hahahaha 
Ja vilken rolig dag JAG haft då hahahaha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha