Translate

söndag 27 mars 2011

sommartiden är HÄÄÄÄÄÄR

Så då har man varit hos familjen sjöberg idag och firat att broren min fyller år imorrn :) Hela 42 år :D
Ja så de blev en lite bilfärd till slimminge där vi åt en massa goa våfflor.. Ungarna e ju roliga dom, varje gång vi kommer dit så är dom blyga som attans, Sigge e tjurig för han har vaknat precis när vi kommer, men SEN när vi ska hem så ska dom stanna hahhaha... Skönt o kunna se att ens barn trivs hos någon så man vet var man ska fråga om barnpassning :) Även om jag känner min bror o stina och resten av familjen så är barnen ganska blyga fortfarande, givetvis mjuknar dom upp efter en stund men jag vill ju veta att barnen ska känna sig trygga (även om jag gör de)..


Den där timmen som vi flyttat på är ju helt underbar, ljuuuuuust länge ikväll och Alex höll sig upp ÄNDA till 19,30 :) Han vill gå o lägga sig annars vid 18 tiden, så GUD jag hoppas han sover läääänge imorrn, eller ja till 7 är ju bättre än 05,30 ;)


Nu fortsätter min mysiga söndagskväll med familjen <3
Ha en strålande vecka, för de ska jaaaaaaaaag




Va de för att känna sig större eller bättre?  Oohh jag blir så jävla förbannad när jag tänker på de.. Så nu ska jag sluta tänka på dEE..

1 kommentar:

  1. de e väl trevligt å höra att ens barn säger hej då till en när man säger åt dem att komma så man kan köra hem ; ))
    Hade gärna haft dem om jag inte skulle ha jobbat : ))
    men det kommer en sommar snart ju ; ))

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha