Translate

lördag 26 mars 2011

80-talet

Ja igår va den efterlängtade 30-årsfesten, som jag har längtat och kul va de :)
Finns väl inget roligare än att få klä ut sig, speciellt utklädnad för 80-talet och ja jag måste erkänna att jag hade nog gjort mig jävligt bra på den tiden hahahaha, jag va ju inte så gammal då, så kläder och mode hade ju inte hunnit bli ett intresse men jag verkligen älskar 80-taletsmode, hår, smink, kläder ja allt... Killarna såg förvisso lite roliga ut hahahaha... Jag har alltid oturen att missa fester som man ska klä ut sig på men icke denna gången =)
Så här har ni bilder på mig och hur jag såg ut :) 
Rumpan e jesse (30 åringen ;))


Jesses sexy but




Sen när vi skulle gå och möta den som skulle köra oss hem på natten passa vi på att gå in om på den lokala puben HAHAHAHAHAA alla killar fatta ju verkligen att vi va utklädda och tyckte de va roligt o se :) MEN tjejerna glodde som sura bitterfittor HAHAAHAH de va roligt, tröga bruda som inte vågar bjuda på sig själv.. Men de vågar jag :) och min syrra, hon hade klätt sig som hon i flashdance, mycke het min syrra <3

Sen åkte vi hem och jag knoppa i säng med en flaska vatten och panodil brevid så jag skulle va redo för denna underbar dag som kom...
Så nu är min man iväg och hjälper en viss person med sin flytt, så när han kommit hem ska vi UT på en liten sväng...

Igår passade jag på att fråga min kära Celina om hon ville ha äran att vara gudmor/fadder till Sigge och de ville hon, så i veckan ska jag upp till kyrkan och fixa lite papper... Dom 2 har verkligen ett speciellt band så de e en ära för mig o Sigge ...

Nä nu ska jag fortsätta med denna underbara dag så ha de så fint underbaringar

P.S glöm inte ställa FRAM klockan inatt :)
Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha