Translate

tisdag 8 februari 2011

Rosa och VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT

Äntligen är snart allt klart, ska bara spara pengar så jag kan köpa min säng jag vill ha från Ikea <3 Vi planerar ju att flytta upp vårt sovrum, vi har ju en 3:a men här finns 4 rum, de fjärde rummet räknas som förråd, ytan är på 18kvm och passar super att ha som sovrum istället... Nu är de bara så att vi måste hitta någon som vill hyra ut lite förrådsplats så vi kan flytta in i rummet för där står lite kartonger hahahah, måste tömma allt så jag kan få mitt fina sovrum klart någongång <3 Målade de rosa igår, ja ROSA hahaha och med min vanliga otur så va de inte rikitgt den rosa jag ville ha men de får duga... Lite mörk för min smak men ja de blir nog bra tillslut :)
Och idag har jag målat alla mina furusaker VITA, ja de som inte har råd o köpa nyttnytt får ta pensel o färg och göra de snyggt, blev jättefint, ser lite shabby ut :P, rummet e klart i min skalle.... Längtar...


Jag har gjort något elakt... En jag vet snackar asmycke skiiiiiiiiiit om alla, och då menar jag verkligen om alla och ASMYCKE.. vill gärna inte befatta mig med sådan människor, så ett test e gjort och de återstår vad de e för en, tyvär kommer någon komma i kläm.... OM de kommer fram vill säga
Som sagt jag e en elak liten jävel ibland hahahaha

1 kommentar:

  1. Hej hej,

    Om du är ute efter förråd så prova ring Ebo, de har förråd/hobbyrum som står tomma iaf på rönneberga. Fast jag flyttat där ifrån så fick jag ändå ha kvar mitt där och jag vet fler som har det, kostar inte många hundra lappar i månaden.

    Kram

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha