Translate

tisdag 9 mars 2010

Hur kan man hata o sova??!!

Såååå nu har man pillat en massa med denna blogg och ändå blir de inte rikitg rätt ser jag men jag hoppas ni kan läsa de jag skriver iallafall :)
Ja idag e de härlig Tisdag och jag e ledig..
Har precis fått Alexander till o sova efter många minuters kämpande, vi höll nog på i typ 40 min innan han väl somna, HUR kan man hata att sova, jag fattar inte de, han e trött och så tar man han för han ska sova och han bara ligger o skriker och skriker i all oändlighet känns de som och de blir värre och värre tycker jag, MEN konstigt nog somnar han utan några större problem på kvällen.. Men varför ska han hålla på så här på dagen, att å runt o vagga han e inte ett alternativ eftersom denna lille klump väger 10 kg och min rygg pallar inte de... Och vagnen funkar inte mycke bättre heller, så jag de ända alternativet e att han får skrika, WHAT TO DO??!!
Jag sjunger bumpar lite rumpa och en massa men ändå...

Sigge e superförkyld, han har nog aldrig varit så förkyld, hostar har feber snorig som bara den, hes.. De e rikitgt synd om min bebis, han har fått hostmed och ipren i rumpan han e pigg o gla för de mesta men nu ligger han o e rikitgt ynklig min lille stackare...

Nä nu ska min gubbe gå o handla lite till Sigge eftersom han inte vill äta ngt, OCH kaffe till mig och sen ska man iväg o träna :P

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha