Translate

fredag 12 mars 2010

Fredagen slut, kort och gott

Ja då har man varit ledig idag, men jobb hela helgen, skulle tvättat ida men icke, glömde helt tiden, men träning har de blivit iallafall, och jag har faktiskt ätit idag... Mådde skit här hemma, yr o illamående så jag kände att kroppen nog behövde meeeer...
Men mår bättre nu iallafall, och ska knoppa i säng tidigt ikväll för trött e jag..
Alexander håller på att bli förkyld, han har hostat sen i onsdagskväll och nu ikväll har han varit gnällig och trött, så han la sig tidigt och har legat och hostat ordentligt några ggr.. Min oro e mest att man inte har bil och körkort så man hade kunnat köra in på direkten om de skulle vara ngt med han men jag tvekar inte på att ringa ambulans, mina barn e mitt liv så e de, jag skulle hoppat efter om dom hoppat...
Hatar verkligen när mina barn e sjuka, känner mig så maktlös vill bara göra dom friska direkt...
Mamma älskar er mina bejbisar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha