Translate

tisdag 23 februari 2010

Xtravagansa DAG 2

Ja dagen har gått bra, allt va lugnt fram till 15tiden då började jag känna i kroppen att jag vill ha MAAAT, började fantisera om alla GOA maträtter men då fick jag ett trevligt samtal från min coach, han ringde och frågade mig hur dagen varit och vi snackade och han puffa mig om att jag kommer klara detta, och allt kändes mycke bättre efter vårt samtal..
Sen kom Diana hit med Hamilton, så Sigge och han busa och hade tjofräsan här, dansa till Techno och busa runt.. Blev några skratt hahaha, dom e för söta med deras små påhitt..
Diana hade en Falafel med sig som hon skulle äta, hon kände sig såå elak men hon va ju hungrig och hon ville inte stå ute i kylan och äta hahahaha, så där hade jag min första utmaning efter dagens fantasier....
Men de gick bra och efter så kände jag mig lite starkare att jag klara av frestelsen :P Stolt över mig själv..
Imorgon ska vi ha vår lilla träff och efter ska jag träna men innan de så ska jag jobba :) Kort arbetspass :)
Trivs som attans på mitt jobb...
Nä nu ska jag mysa vidare med familjen
Xoxo 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha