Translate

tisdag 23 februari 2010

Har haft kvalitetstid med Lille Alex

Så nu nannar min lille Alex :) Har börjat med lite nya rutiner på den lille :) Han fick för sig innan att han skulle vakna kl 24 men nu får han gröt till frukost och näst sista målet, sen lite vila på kvällen vid 18 tiden, sen får han vara uppe en stund o ha lite kvalitetstid med mamman sin.. Så vi har busat och han har skrattat och snackat i högan sky haha, han e så söt med sina små händer för han ska känna på allt, så ikväll har vi haft mysstund, sen nu la jag han 20,30, de va samma igår och han vakna 05 imorse, HELT OK...
Så jag hoppas denna natten blir lika :P
Men jag längtar tills de e slut med ersättningen, för han kräker heeela tiden när han druckit de, längtar tills kräktiden e förbi faktiskt.. Knappt lönt o ha kläder på han eftersom spyor kommer omvartannat.... Trevlig info va? hahaha...
Så nu ska jag snart nanna men ha en myskväll mina vänner
Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha