Translate

onsdag 17 februari 2010

träning

Idag har jag varit på aktiv och pratat om att va med i en testgrupp MEN de va jättemånga sökande så han hade ett annat erbjudande till mig :P Så nu ska jag börja träna OCH dricka en pulversoppa 3 ggr om dagen :P Shhiiiiit vad har jag gett mig in på hahahha, men jag ska klara de VERKLIGEN fan om jag inte gör de... Så 1 månad ska jag ligga på stenhårt med drickan sen kan jag börja trappa av mitt sista viktmål e om 25 kg men jag tar ett mål åt gången, jag har 0,5 kg till mål 1 och mål 210 kg till nästa sen mål 3 e 6 kg sist då 8 kg sen e jag framme hehe, lång väg dit men men :)
Nä nu ska jag nanna lillebror sen ska jag börja jobba :P
Följ min blogg med bloglovin
See yaa
xoxo
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha