Translate

onsdag 24 februari 2010

Nya rutiner som jag HOPPAS håller i sig ett tag!!

Idag har varit en jobbig dag...
Förmiddagen gick bra, då va man på jobb så hjärnan höll sig sysselsatt med ngt annat.. Sen efter de skulle jag på mitt första X-möte, och de gick bra.. Fick väga mig om jag ville och självklart va jag jävla sugen på o se om de gett ngt resultat redan och de hade de fan gjort hahaha -1,3 kg, de e fan inte illa må jag säga, stolt över att jag fixat de så här långt, men dom 2 månaderna jag planerar göra detta känns nu JÄÄÄÄVLIGT LÅÅÅÅNGA.. All mat som kommer på reklamen på tv ser så jävla god ut, va och handla innan på Coop och de luktade grillad kyckling, så jävla gott så de finns inte, så de har jag bestämt nu, när jag får äta igen så blir de grillad kyckling som ska in i munnen hahahaha...
Jag va/e lite rädd att hjärnan kommer bli helt off på detta, har ju ungar och jobb o tänka på liksom men han trodde inte de skulle vara några problem, men vi ska ta 1 vecka i taget på helfart (enbart shakes soppa) skulle de bli för jobbigt så får jag hjälp med hur jag ska lägga upp maten och vad jag får äta (halvfart) men de går inte lika fort, och jag vill ju ha snabba resultat hahahaha...
Men som tur e sitter de bara i några eller flera timmar innan de gör över igen, så jag VET att de går över igen :)
Hoppas verkligen de blir lättare bara :P

Alex chockera mig imorse, min klocka ringde INNAN Alex vakna :) KL 07,00 inte illa... Han åt igår vid 19-tiden somna vid 20,30 och sov ända till 07,00... Ikväll somna han också 20,30 så jag hoppas detta e de nya och de håller i sig lääääänge och om de ska ändras så kan de bli fler timmar haha typ till 08 hade varit perfekt elle nja 10 hade varit ännu bättre hahahha...
Men nu sover mina älskade prinsar och jag ska snart titta på real houswifes, om de inte e en jävla repris...
Xoxo

1 kommentar:

  1. vad e det för shake å soppa du ska dricka å hur funkar allt :D Berätta mer i bloggen. puss å massa lycka till <3 Annsofie

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha