Translate

torsdag 25 februari 2010

Jag antar att jag äntligen fått den energi där kroppen tar ifrån fettet nu, hoppas de håller i sig för jag älskar och känna mig så här pigg, de va jävligt längessen..


Jisses vilken DAAAAG hahhaha..
Imorse så sa jag till min gubbe idag SKA vi städa, och jävlar vilket ös där blev på både han och mig, så jävla skönt, vi röjde som aldrig förr, gjorde om i sovrummet och organisera om i gardroberna and so on....
Ja men de ligger ändå saker typ everywhere hahaha, ja när man rensar så åker en massa fram som jag inte har en susning om var jag ska lägga hmmmm... Ja så passa vi på o tvätta och när tvätten va igång och ungarna sov så stack jag iväg och träna... Så jävla skönt de va idag.. Gick snabbt först i 15 min sen styrketräning sen gick jag igen 20 min fast de kändes som jag lätt hade kunnat gå 20 till hahahaha, men sen hoppa jag in i en vattenmassagesäng, fyyyy såå jävla WONDERFUL och ligga där o bara slappna av och känna hela kroppen få massage :)
Min älskling e med och stöttar mig nu när jag ligger på som jag gör, han har också börjat banta och han dricker Nutrilett och äter bars mellan varven... Och han har också lyckats bra :) 3,2 Kg sen i söndags :) Han e så fin min man...
Skönt han inte äter ngt han heller hahhaa... Hade varit jobbigt med all doftande mat här då men de slipper jag :-)
Nä nu ska jag se om Alex vill sova eller mysa en stund sen ska jag ta min nyduschade kropp och knoppa ner i en renbäddad säng..
Sköööönt ska de bli...
Xoxo

2 kommentarer:

  1. Perfekt Ninni.. Hejjar på dig!!
    Kram Karro

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig och allt kommer att gå såååå bra :)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha