Translate

söndag 7 februari 2010

Lite fest ikväll och en massa komplimanger

Japp då har denna lördagen nåt sitt slut :) Jag har kommit hem från en liten hemma/inflyttningsfest hos min svägerska, gubben varit hemma hos barnen :) De e så de kommer vara ett bra tag framöver när de händer lite roligheter en av oss får stanna hemma med the kids, men jag skulle inte vilja ha de på ngt annat vis ÄN, eftersom Alexander inte somnar Piece of cake Än så får känns de bäst så här men dagarna kommer då jag och min älskling kan gå på saker tillsammans igen, äta en romatisk middag eller ngt annat :)


Ikväll har jag kännt mig som någon konstig sak som folk tydligen ser upp till.. Fått höra att mina egenskaper jag har som att jag säger vad jag tycker e väldigt uppskattat och att de märks på mig om jag inte gillar ngt, jag hycklar inte med andra ord, känns bra faktiskt att folk uppskattar denna egenskap, fast visst kan de vara på gott och ont hahahhaha, gillar jag inte någon/något så märks de..... 
Sen att folk tycker jag e så stark som person... Men som jag prata med min svägerska som påpeka hur stark jag va helat tiden :) Att när jag skriver min i min blogg så känner jag mig svag, för här visar jag mig svagare än  vad jag e, och de kändes lite konstigt att folk har uppfattningen om mig som en stark kvinna...
Men helt ärligt så när jag tänker efter så måste jag hålla med, de e inte mycke som får mig att falla, fast de har varit nära många ggr... Här i bloggen så får ni se mig falla många ggr, men på riktigt gör jag de inte, jag håller mig stark för min familj, just för att jag måste...
Så jag håller faktiskt med nu när jag tänkt på de, jag e stark...
Min syster skrev ngt skitbra idag:

Var inte rädd för motstånd - kom ihåg att det är i motvind och inte medvind som en drake stiger....


Så jävla klokt sagt, detta kommer följa mig LÄÄÄÄNGE!!!

Sen även ikväll va de en tjej som fråga mig om hur de va att vara mamma, och jo sa jag de e skittufft och en massa "jobb" hahhaaha känner mig dum när jag säger så men så e de ju, och som sagt jag ljuger sällan hahaha, de har aldrig varit "alla" dom där rosa molnen alla snackar om, dom kommer och går, men självklart älskar jag mina barn i de oändliga men de e svårt och förklara för någon som inte vet hur man menar haha.. Tänker tusen ggr om dagen hur mycke jag älskar mina barn men ÄRLIGT de e ett liv som skiljer sig TOTALT från singel/"ensam" livet :) Ja hoppas ni fattar vad jag menar....

Nä nu ska jag knoppa i säng och vila upp mig för imorgon : )
Puss på er <3

2 kommentarer:

  1. Vad bra att du är ute och får lite "egen tid" emellanåt! :)

    Nu har jag lyckats sätta ihop en header jag vill ha men vet du hur jag sparar den så den blir i rätt format att lägga in som header i bloggen? Haha, kass jag e ! Sköt om dig, kramis

    SvaraRadera
  2. Det är där inne jag brukar kolla efter hjälp, får kolla lite mer haha
    :)

    Kram/Jennifer

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha