Translate

söndag 14 februari 2010

Jag har världens bästa älskling!

Sleeeeeeeeeden eller nja så jävla farligt e de inte, konstigt nog känner jag mig ganska pigg men de känns mest i kroppen.....
Har haft delat pass idag de innebär 10 timmars arbete....
Men allt har gått bra med barnen idag så de e skönt o höra... Men jag e så stolt över min älskling att han klarar de och att han verkligen tycker jag ska jobba så vi kan nå målet att jag ska få fast jobb...
Du e mitt allt älskling och efter alla DICKS till ex, hitta jag äntligen de finaste jag någonsin kunde drömt om, fattar inte att JAG lyckast få en så fin man,  jag trodde mitt hopp va ute med att jag skulle hitta rätt, har som sagt haft några rikitiga kukhuve till killar i mitt liv innan, men nu har jag bara helt underbara pojkar som gjort mitt liv till den coolaste karusell man kan åka :)
Älskar er

1 kommentar:

  1. Ja va glad att du har en sån fin kille! Har också lyckats få världens bästa pappa till mina kids, vilket jag e otroligt glad över! Finns INTE många av den sorten! :-)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha