Translate

måndag 15 februari 2010

Dance with Sigge o Alex

Ja då ska man snart iväg till jobb IGEN :) känns som man jobbar heeela tiden men jag e ledig imorrn och då blir de att tvätta, suck... Kallar visserligen inte de att vara ledig...
Idag har Alexander premiäråkt sittdelen, och han gilla de, somna direkt.. Vi har ju en phil teds vagn så man sätter ju en sittdel bakom storebror... Funka jättebra faktiskt..
Idag har jag ringt till Bosse frisören igen, han måste rätta till mitt hår för jag trivs verkligen inte med denna hårfärgen, morotsfärg e inte rikitgt jag känns de som, ville ju ha ljusa slingor men inte morotsslingor, när de va nygjort tyckte jag väl de va ganska ok, kändes som jag kunde leva med de e ett tag men nääää plus att höger sida e mörkare än den vänstra så nopp och jag hoppas verkligen han bjuder på denna slingningen imorrn, hade 2 praktikanter som gjorde de men jag fick fan betala 360 kr för de hahaha...

Sigges och alexdanssmak :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha