Translate

lördag 13 februari 2010

Idag har de gjort ont i mitt hjärta!!

Ja idag har de gjort ont i mitt mammahjärta... Jag har varit och jobbat hela dagen 12-21 så Maqan har varit själv med pojkarna.. Ville ringa hem tidigare men jag våga inte för jag va lite rädd att de skulle vara jobbigt här hemma och när man e på jobbet och inte kan göra ngt så känns de ÄNNU jobbigare om man hör att barnen e ledsna... Men MaQan ringde mig vid 18 tiden och då berätta han att de hade varit jättejobbig, Alexander hade bara varit ledsen hela tiden och sovit max 30 min sen jag gått hemifrån och bara varit smånöjd när han gått runt med han hela tiden.. Och detta resulterade i att Sigge bara hade satt sig ner i sin lilla fåtölj som han har med snutte och napp och tittat ner i golvet, MaQan sa att de va de jobbigaste han sett, vår lille Sigge, fan vad mamma älskar dig mitt lilla liv.. Kvittade vad maqan gjorde med Alex så va han inte nöjd med ngt, de e i sådana situationer man önskar som förälder att man kunde dela sig på två...
Detta känns så jobbigt, önskar att jag slapp jobba nu men jag måste ju, vår framtid de gäller, så synd att mina barn inte förstår de... Fast de hade nog inte kunnat va mycke annat jag hade kunnat göra om jag hade varit hemma heller men man vill ju trösta sina bebisar när dom e ledsna....
Funderar på om vi ska ta den dagisplatsen till Sigge som vi blev erbjudna men de e ju inte där jag vill ha han så de känns dumt o sätta han där sen byta...Men de känns som han hade tyckt de hade varit kul några timmar i veckan... Ja vi får se....
Så när jag kom hem tyckte jag så synd om Maqan så vi pussades och gav varandra våra alla <3 presenter ikväll istället och de behövdes för våra hjärtan hehe, han fick ett väggord KÄRLEK och jag fick 2 söta nallar som där står I love you, och ett jätte fint kort, fotar de imorrn så ni får se :)
Nä nu ska jag mysa med älskling sen hoppa i säng och se om man hinner sova några timmar innan de e dax för ett jobbpass imorrn med....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha