Translate

fredag 19 februari 2010

Har ingen vettig rubrik...

Hur trött kan man bli på en skala??? Ja de känns som man en högst upp på skalan, satt med lillebror som somna i min famn och bara glodde rakt påtv och höll på att somna....
Har jobbat nu sen i fredags med undantag ledighet i tisdags... Känns kan jag säga, men nu e man ledig hela 3 sköna dagar, känns skönt....

Idag har vi inte gjort så mycke, men jag satt och titta på The X-effect på Mtv, hahahaha sjukt program så jävla tillgjort... Men de tycker jag dom flesta program från Mtv e...

Idag har jag köpt slingmedel (Aliana we get blond together) hahaha, hehe...
Har min lilla Svägerska som vill hjälpa mig så jag inte totalt pajjar håret IGEN ahahah...
Nä min kära vänner nu ska denna svensken slappa ett litet tag :)

Håll på att glömma :) Sigge han kan säga Markus öga och öra också nu :P Jag säger bara jävlar vad han snappar upp ord, han kan verkligen skitmånga ord nu
Så den gamla listan jag skrev för 2 månader sen har blivit mer än dubbelt så lång :)
Min lille pratkvarn :)

1 kommentar:

  1. hahahahaha jaaaaa, nu fixar vi detta, TILLSAMMANS!! :P

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha